woensdag 11 januari 2012

Weer aan het bloggen

Het is alweer HEEEEEL lang geleden dat ik mijn laatste bericht heb gestuurd. Het was een drukke periode, waarbij ik als ik tijd over had alsnog veel andere bezigheden had. Ik heb het goede voornemen wat meer te bloggen, of het lukt is de vraag.

Een klein overzichtje van dingen die ik gefabriceerd heb.
                                                                       Canvasdoekje
Cadeaulabel


Kaartje

Label voor de swap voor Dutschswappers




Gemaakt voor oma

Voor een meisje van de bso+ die afscheid nam

1 opmerking:

  1. En nu wel blijven bloggen he Lin!!
    Mooi allemaal!
    Ik ben vooral fan van het canvasje.
    Zullen wij eens een keer een middagje canvasjes maken gaan doen? Ik wil voor mijn buffetkast kleine canvasjes maken, voor elk seizoen één.

    BeantwoordenVerwijderen